Habitualment el sobre electrònic conté una carpeta única en la qual s’ha d’incloure la documentació, tot i que en algunes ocasions, com és el cas de les ofertes, la documentació ha de ser incorporada en diferents carpetes, una per a cadascun dels sobres definits als plecs. Les carpetes que es troben al sobre electrònic han de coincidir sempre amb els sobres definits als plecs. Com es pot observar a la imatge de sota, a la part superior es troba la informació de l’empresa que presenta l’oferta, com també una determinada informació de l’expedient i un enllaç d’accés a l’expedient al Portal de licitacions:
Trobareu ajuda sobre l’obligatorietat dels documents sol·licitats, com també de la necessitat que aquests estiguin signats. Aquesta ajuda apareix al tauler informatiu inferior i es pot ampliar fent clic a l’enllaç Visualitzar-ne més… Això és molt important, atès que hi ha fitxers/documents que no han d’anar signats, bé perquè no calgui o bé perquè pel fet d’estar signats en dificultin la lectura.
En aquest sentit, la mida màxima del sobre complet hauria d’especificar-se als plecs de la licitació. En el cas que se superi aquest límit és possible que no es pugui validar la signatura correctament. En el cas que la mida total del sobre sigui superior al permès, cal que us poseu en contacte amb l’organisme perquè us indiquin mitjans alternatius de lliurament per a la documentació extra. Recordeu que la mida màxima per a un fitxer signat és de 8 MB.
L’aplicació mostra els documents en els quals cal fer alguna acció, és a dir, annexar o signar el document, mitjançant la icona . Al costat d’aquesta icona, disposeu de la possibilitat de fer les accions següents:
- Annexar/signar document (en el caso de l’oferta econòmica, s’obre una plantilla per defecte.)
-
Modificar document (en el cas que no estigui signat)
-
Eliminar document
A més, al costat de cada document es mostren les icones informatives següents:
-
Document pendent d’annexar
-
Document annexat
-
Document signat
En el cas que el document sigui un contracte o l’oferta, en els quals es té la possibilitat de fer servir una plantilla a elecció de l’organisme públic, no es pot esborrar ni tampoc editar un cop signat. En el cas que us hàgiu equivocat en algun d’aquests documents i ja s’hagin signat, es recomana tornar a descarregar i començar a emplenar de nou el sobre electrònic.
El grau d’avançament de cada carpeta s’anirà actualitzant a mesura que es vagi incorporant la documentació sol·licitada. Aquest grau d’avançament serà visible al costat de la descripció de la carpeta.
En qualsevol moment podeu prémer el botó Continua. En el cas que el sobre electrònic no s’hagi emplenat completament, l’aplicació us avisa de les accions pendents en una nova pantalla on també podreu adjuntar o signar els documents pendents.